error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

چگونه در سفر خوش بگذرانیم

علیرضا نصیری نویسنده: علیرضا نصیری
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 3 دقیقه, 17 ثانیه
0 نظر 1794 بازدید
چگونه در سفر خوش بگذرانیم
چگونه در سفر خوش بگذرانیم

چگونه در سفر خوش بگذرانیم؟

 

بسیاری از نکات طلایی و مهم هستند که رعایت کردن آن ها باعث می شود که مسافرت خوب و دلچسبی داشته باشیم و در آن بازه زمانی یک خاطره خوش به جا بماند.

در زندگی خود بسیاری را می شناسیم که بیرون رفتن یا سفر کردن با آن ها به ما خوش می گذرد و آن ها را افراد خوش سفر خطاب می کنیم.

اما آن ها چه تفاوتی با بقیه و یا ما دارند که باعث می شود ما به آن ها خوش سفر بگوییم؟

در این مقاله به چند نکته طلایی اشاره می کنیم که با یاد گرفتن و عمل به آن ها باعث می شود مسافرت های خوبی تجربه کنیم.

 

اولین نکته که در کیفیت سفر تاثیر زیادی دارد ریسک کردن است.

ریسک کردن نه به این معنا که خطر کنید و باعث اتفاقات ناگوار شوید برای مثال یکی از مقاصد خود که با آن آشنایی قبلی دارید را خط بزنید و به جای آن به جاهای دیگر بروید و مطمعن باشید که خوش می گذرد به این خاطر که اتفاقات قشنگ و جذاب زمانی رخ می دهد که شما روتین بودن را کنار بگذارید و سعی کنید اتفاقات تازه ای رقم بزنید.

البته بایدگفته شود که ریسک مثل لبه تیغ است که ممکن است خیلی خوب شود یا این که نه اما باید به نتیجه آن نگاه کرد که چرا ریسک کردیم؟ برای اینکه روتین بودن را کنار بگذاریم و اتفاقاتی را تجربه کنیم که افراد کمتری آن را تجربه می کنند مثل افرادی جدید با اخلاق های جدید و دیدن مکان هایی که کمتر کسی از آن دیدن کرده. ریسک کردن هم تجربه های جدید برای شما می سازد و هم شانس اتفاق های خوب را بیشتر می کند.

 

دومین نکته مهم و تاثیر گذارهم تجربه کردن چیز های جدید در هر روز است

در خانه نمانید در خانه ماندن باعث می شود زندگی روزمره شود و هر روز کار های تکراری را انجام دهید و خب واضح است که زندگی روزمره تکراری باعث بیماری و خستگی از زندگی می شود با این روند روحیه مثبت و خوشحالی از زندگی شما محو می شود و کم کم علائم افسردگی ظاهر می شود. سفر می رویم که بیشتر در فضای بیرون باشیم پس قبل از سفر تصمیم بگیرید از کارهای اضافی و یا پختن غذاهای خانگی وقت گیر درهنگام سفر جلوگیری کنید و بیشتر وقت خود را در بیرون خانه یا ویلا و یا سوئیت خود بگذرانید.

 

 

سومین نکته ارتباط با افراد محلی است سفر کردن فقط هتل یا ویلای لوکس و رفتن به ساحل و جنگل و ... نیست بلکه اشنایی و دوستی با افرادی که در منطقه سفر شما هستند باعث می شود از اطلاعات آن ها در باره آن منطقه استفاده کنید و همچنین احساس تنهایی به شما دست ندهد این کار موجب خوش گذشتن به شما در هنگام سفر است

 

 

از بردن وسایل اضافی در سفر بپرهیزید و به اصطلاح سبک سفر کنید خیلی وقت ها شده که هنگام سفر وسایلی ببرید که به هنگام برگشتن متوجه شوید که این وسیله اصلا مورد استفاده نبوده و اصلا احتیاجی به بردن آن نبوده پس هنگام بستن بار سفر به این فکر کنید که هر وسیله چقدر مورد نیاز شما است.

 قبل از سفر برنامه ریزی کردن کار خوبی است اما توجه داشته باشید که برنامه فقط در حدی باشد که کجا بروید و از کدام جاده و اینطور مسائل کلی و به هنگامی که رسیدید روی مسائل جزئی فکر کنید این کار کیفیت بسیار زیادی به سفر شما می دهد.

هنگام سفر یا غذای بیرونی استفاده کنید یا اگر می خواهید صرفه جویی کنید . خودتان غذا بپزید سعی کنید غذاهای زود پخت تهیه  کنید و وقتی که می توانید برای گشتن و بیرون رفتن استفاده کنید با پختن غذا آن را تلف نکنید.

 

مقاله های پیشنهاد شده سایت تفریح یاب

شهر هزار رنگ ایران

5 نکته اساسی قبل از سفر

بزرگترین قلعه آجری ایران

 

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
سوغاتی استان های مختلف ایران
1398/11/20
آشنایی با سوغاتی های استان ...
آداب سفرهای زیارتی
1398/11/1
هر سفر مقدمه چینی و آداب خاصی نیاز دارد. برای سفره ...
سفر با ماشین شخصی یا تور؟
1398/10/18
اولین نکته‌ ای که پیش روی افراد قرار می گیرد، این ...
راه های مقابله با سرمازدگی در سفرهای زمستانی
1398/10/21
توجه داشته باشید که در زمستان یکی از عواملی که در ...
روش کسب درآمد در سفر
1398/11/11
اینکه بتوانیم در سفر علاوه بر خوشگذرانی و لذت برد ...