error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

ترفند های سفر راحت تر

علیرضا نصیری نویسنده: علیرضا نصیری
زمان انتشار: 1398/11/13زمان مطالعه: 3 دقیقه, 30 ثانیه
0 نظر 1302 بازدید
ترفند های سفر راحت تر
ترفند های سفر راحت تر

با شما هستیم تا با اشنایی شما با 20 ترفند برای مسافرت، کاری کنیم که به سفر هیجان¬انگیز خود نمره 20 را بدهید پس قبل از اینکه بلیت خود را بگیرید و چمدان خود را جمع کنید این مطلب را بخوانید تا زمان همچون طلای شما به هدر نرود.


کابل های شاژر و هدفون های شما هم توی کیف گره می خورند و در مواقع ضروری شما را به دردسر خواهند انداخت؟ نگران نباشید ان ها را به شکلی مرتب در جعبه ی عینک جا دهید تا به همان شکل منظم و سالم بمانند.

کابل شارژر


لازم نیست بسته های اصلی و بزرگ کرم و لوسیون را با خود حمل کنید. تنها بسته کوچکی از ان کار شما را راه می اندازد. به تصویر توجه کنید.


ایا شما می دانستید که اگر دستمال خشک کن را در قسمت انتهایی چمدان خود قرار دهید؛ لباس های شما بوی تازگی و تمیزی خود را حفظ خواهند کرد؟

دستمال خشک کن


اگر لباس ها را به جای تا کردن، همانند تصویر رول کنید، به ارزوی کمتر اشغال شدن فضای چمدان ، توسط لباس ها می رسید.


ولی اگر مجبور به تا کردن لباس های خود هستید. بهتر است که از دستمال کاغذی استفاده کنید. چرا که دستمال کاغذی مانع چروک شدن لباس ها خواهد شد.


خیلی بهتر می شود اگر از جعبه های قرص به عنوان جداکننده زیورالات استفاده کنید تا به هم گره نخورند و در طول مسافرت سریع تر قابل شناسایی و ست کردن با هرنوع لباسی باشند.

جعبه قرص


از دیگر ایده های کاربردی برای سفر اسکن گرفتن از مدارک مهم و حتی شناسنامه است. خب به همراه داشتن نسخه الکترونیکی ان ها می تواند ایده خوبی باشد تا در مواقع ضروری استرس نداشته باشید.

اسکن مدارک


ترفند برای مسافرت داریم! ان هم چه ترفندی! مشاهده بفرمایید تنها با استفاده از کلاه های رنگ مو و کیسه های شبیه به ان می توانید کفش خود را کامل بپوشانید و در چمدان جای دهید.

کفش در سفر


در طول مسافرت اگر با مشکل کم بودن شارژ گوشی خود روبه رو شدید نگران نباشید تنها با قرار دادن گوشی در حالت پرواز می توانید به حفظ باتری برای مدت بیشتری کمک کنید.

کم بودن شارژ گوشی


ایا می دانستید اگر صندلی نزدیک به بال هواپیما را انتخاب کنید فشار کمتری را احساس خواهید کرد و در نتیجه با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد؟


اگر اهل مسافرت باشید از اندازه های کوچک خمیردندان و شامپو و سایر وسایل بهداشتی بسیار استقبال کرده اید و این ظرف های کوچک را در خانه دارید. هر بار ان ها را پر کنید و برای خرید جدید هزینه نکنید.


اگر از گوگل مپ استفاده می کنید تنها کافی است روی گزینه Ok Maps کلیک کنید. در این صورت بدون استفاده از اینترنت نیز قادر به دسترسی به خیابان ها و اماکن خواهید داشت.


اگر لباس های خود را داخل کیسه های وکیوم بگذارید و هوایشان را خالی کنید می توانید بیشترین لباس ممکن را در چمدان جای دهید. 

وکیوم لباس

سفر تنها با یک کوله


خب ما برای مشکل دستشویی رفتن در هواپیما ایده داریم. بهترین زمان، وقتی است که مهماندار در حال پذیرایی است چون در اکثر مواقع دیگر مسافران اجازه بلند شده از خود را ندارند.


می خواهید در قسمت بار، چمدان شما روی همه چمدان ها قرار بگیرد و در نتیجه ان را زودتر تحویل بگیرید؟ خب ترفند ما این است که بر روی ان برچسب شکستنی بجسبانید! در این صورت ماموران با دقت ان را حمل می کنند و روی چمدان های دیگر قرار می دهند.


 برای تبدیل ارز اگر از خودپرداز استفاده کنید هزینه کمتری پرداخت می کنید. تبدیل ارز در صرافی های فرودگاه گران تر است.


خب می دانستید که اگر قبل از رفتن به جنگل روی کفش خود مقداری پارافین بمالید، گرد و خاک روی ان نمی نشیند؟

تمیز کردن کفش


در بین راه رستوران خود را چگونه انتخاب می کنید؟ هرجا راننده های کامیون باشند بهترین مکان است.


 برای طبیعت گردی روی دست و پای خود دئودورانت بزنید. مانع خارش می شود.

کاهش خارش دست


در ماشین حالت تهوع دارید؟ از ایده های کاربردی برای سفر این است که در زیر زبان خود یک تکه برگ بو قرار دهید.

حالت تهوع و چگونگی رفع آن در سفر

 

تفریح یاب خواندن مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کند:

چند ترفند برای مسافرت ارزان

در سفر به چه وسایلی نیاز داریم؟

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
مراحل دریافت پاسپورت
1398/11/8
بررسی مشخصات و ویژگی های پاسپورت، شرایط اخذ این مد ...
راه های مقابله با سرمازدگی در سفرهای زمستانی
1398/10/21
توجه داشته باشید که در زمستان یکی از عواملی که در ...