error: جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیرفعال است
تفریح یاب

سال ۹۹ چه روزی تحویل می شود؟

زهرا مصلحی نویسنده: زهرا مصلحی
زمان انتشار: 1398/11/28زمان مطالعه: 2 دقیقه, 5 ثانیه
0 نظر 940 بازدید
سال ۹۹ چه روزی تحویل می شود؟
سال ۹۹ چه روزی تحویل می شود؟

نوروز یکی از کهن ترین و محبوب ترین جشن های ما ایرانی ها می باشد که از حدود 4000 هزار سال پیش تا به الان ادامه داشته است. هر ساله با شروع فصل بهار در روز اول فروردین آن را جشن می گیریم. جشن نوروز علاوه بر ایران در کشور های قزاقستان، ترکیه، افغانستان، سوریه و چین نیز جشن گرفته می شود. همانطور که می دانیم زمان تحویل سال ساعت مشخصی ندارد و هرسال بر اساس چرخش خورشید به دور زمین این ساعت تغییر می کند. سایت تفریح یاب در این مقاله به زمان دقیق تحویل سال 1399 خورشیدی و همچنین زمان آن بر اساس ساعت جهانی می پردازیم. برای اطلاع از زمان دقیق تحویل سال با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

  • زمان تحویل سال

زمان تحویل سال بر اساس ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران، ساعت 7 و 30 دقیقه و 27 ثانیه صبح، در روز جمعه 1 فروردین 1399 هجری شمسی مصادف با 20 مارس 2020 میلادی، 25 رجب 1441 هجری قمری می باشد.

زمان تحویل سال بر اساس ساعت جهانی، ساعت 00 و 00 دقیقه و 3 ثانیه بامداد می باشد.

  • حیوان سال

گاه شماری جانوری یک نوع گاه شماری ایرانی می باشد که از زمان بعد از مغول در ایران رواج چیدا کرد. بر اساس این اه شماری هرسال را به نام یک حیوان نامگذاری می کنند. سال 99 نیز به نام موش نامگذاری شده است که این حیوان نماد ثروت است. از خصوصیات متولدین این سال می توان به خوش بین و پر انرژی بودن اشاره کرد.

  • مشاغل مناسب

بر اساس نامگذاری این سال به نام موش، از مشاغل مناسب این سال می توان به مغازه دار، سمسار، حسابدار کارمند، روزنامه نگار، مدیر تبلیغات، تاجر، نقاش، نویسنده، موسیقیدان و... می باشد.

  • رنگ سال

هر سال در ماه اخر شرکت پایتون آمریکلایی رنگ سال را مشخص می کند. این رنگ در انتخاب ما را در خرید لباس، کیف، کفش و حتی دکوراسیون منزل را مشخص می کند. رنگ سال 99 یکی از رنگ های شاد و سرزنه به نام مرجانی سفید می باشد که به عنوان رنگ سال جهانی شناخته شده است.

  • افراد مشهور

از افراد مشهور سال موش شکسپیر، تولستوی، دوفو، دوده، ژول ورن، جرج ساند، اوژن یونسکو، شارلوت برونته و... می باشند.

  • سال 99، سال کبیسه

سال 1399 از سال های کبیسه می باشد که این به معنی جبران کسری های سال های گذشته می باشد. به طور کلی سال 99 بر خلاف سال های پیش، اسفند ماه 30 روزه، به جبران سال های پیش دارد.

اشتراک گذاری :
نظر شما:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید:
لحظه تحویل سال 99 چه ساعتی هست؟
1398/11/24
در این مقاله به بررسی زمان ...
مسجد کبود، نگین فیروزه ای اسلام
1398/10/8
مسجد کبود یکی از بناهای تا ...
خانه دهدشتی اصفهان
1398/10/7
خانه دهدشتی یکی از خانه‌های تاریخی زیبا در اصفهان ...
گونه های مختلف قهوه و نحوه کشت
1398/4/26
ربوستا و عربیکا دو گونه اصلی قهوه هستند و گونه دیگ ...
تجهیزات جانبی کافی شاپ
1398/7/15
لوازم جانبی مورد نیاز برای ...